120229

Hejsan! Vad har jag gjort sen sist? Hum... I fredags klippte jag mig. I lördags var jag och jobba sen åkte vi till världens snällaste som fyllde 80 år. Man kan inte tro att min farmor är 80 år så som hon springer runt.
I söndags var jag, Tim och Filly och åkte skidor hela dagen. Jag var kass.
I måndags var jag och Jamie på öppenförskola och lekte med massa barn. Han tyckte det var kul och han blev så trött att han gick och la sig i en docksäng.
Igår blev Jamie magsjuk. Nu ligger han bara och sover min lilla sjukling.
Har tagit kort på bilen nu med så vi kan få sålt den någon dag.
Öh, tråkinlägg.


Kommentarer
Postat av: Zassa

VÄRLDENS SNYGGASTE!!

2012-03-04 @ 13:06:52
URL: http://www.devote.se/medlem/zassy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0