Usch!

Nu är jag i Norge... Och jag ska berätta om den värsta resan någonsin!
Jag satt i Oslo i 12 timmar før att min buss va inställd på grund av oväder uppe i några berg. Kul och få reda på det 21.30 en fredags kväll och jag visste inte esn helt om bussen gick på morgonen. Men jag tillbringa natten på Oslos bussterminal som va den sunkigaste jag någonsin vart på. Och klockan 00.45 stängde det en del av terminalen så jag fick typ sitta halft ute med massa fyllon och psykisktsjuka. Kul, kul!
Jag skulle vart framme i lørdagsmorse men jag kom fram i lørdags kväll. Oj va skønt det va nær jag väl va framme, men det va nog det värsta hittills.
Aja, där va lite om det... nu ska jag och Tim åka och kolla på lägenheten. Spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0