090122

Oj va jag är tröttig på att packa nu asså! Måste tänka vad jag behöver och vad jag vill ha om 1-2 månader och vad jag vill ha nu i veckan. Gillar inte att packa och jag hatar att packaupp. Jag e så trött nu. Men det börjar bli lite tomt på mitt rum nu iaf.
Ååh stackars Filly som har gått efter mig idag, och hjälpt mig massa, hon trodde att det va imon jag skulle flytta.  Aaah hon är så söt...
Har skrivit lite me Frida med den stora magen och vi ska ses innan jag flyttar, ser jag fram emot! Och så hoppas jag verkligen lilla Zassa kommer och hälsar på innan jag flyttar me.
Känns som att det är jättemycket att göra innan den stora flytten, ojojoj. Men blir nog kanon när jag ha flyttat och allt är i sin ordning. Allt är så spännande, det är nästan lite för spännande har ju ont i magen. Det är ju ifs med blandade kännslor jag tar detta stora steg i mitt liv. Men det känns mest rätt, vill ju vara med Tim! :)
Nu måste jag packa lite till....
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0