090119

Idag ringde Annapanna och väckte mig kl 11, tur va la kanske det annars så hade jag la vaknat vid 16 tiden. Jag gick till gymmet och vi träna i nästan 2 timmar. Bra jobbat av oss tycker jag! Anna berätta att hon hade köpt ett par nya jeans, så nu efter gymmet har jag typ haft ångest för att jag vill ha kläder. Fattar inte att det kan vara så fruktansvärt jobbigt. Jag vet vad jag vill ha, men jag hittar aldrig något som jag vill ha, men gör jag det så är det såklart fel storlek.
Känns som att det är helt tomt i garderoben varge morgon när jag öppnar den. Det finns ju massa där, men nästan inget som jag vill ha eller som man kan använda nu. Hoppas att jag och Anna tar en sväng till stan imon och köper lite kläder i stället för smörknivar.
Men jag måste spara mina pengar me. Åååh! Antingen blir det ångest eller så blir det ångest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0