Sista Helgen.

Nu är det sista helgen här hemma innan jag flyttar till Norge. Usch, det känns lite tragiskt faktiskt. Jag tror inte jag fattar det här helt än men nu närmar sig allt med stormsteg.

Idag var sista dagen på jobbet och klart att jag skulle försova mig, men jag kunde inte sova inatt, jag ligger bara och oroar mig för allt. Känns som att jag har en miljon grejer att fixa innan jag åker så jag måste skriva en lista så att allt blir gjort så att jag inte glömmer massa. Trodde verkligen inte att det skulle kännas så här jobbigt. Nu har jag också fått en klump i halsen av all nervositet och den går inte att spotta ut. Klumpen i magen bara växer och växer.
Hoppas att allt blir bättre snart så att jag i alla fall kan sova på nätterna, det hade vart skönt.


Men så här ser helgen ut: Nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet och tänker vila en stund, sen ska jag städa mitt rum, packa lite grejer, fixa mig inför kvällen, hem till Anna på förfest till sist ut och galeja heeela natten.

Söndag ska jag packa, packa, packa och kanske ut på kvällen om jag inte är för megatrött.

Jag hoppas på en go helg. Hoppas ni också får det!


KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

´ha det bra i norge! :)

2009-02-23 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0