Grattis Farmor!

Idag fyller min farmor år och hela min familj skulle åka till henne och äta middag och tårta. Men så i morse när jag gick upp för att gå på toa på övervåningen så börja pappa ropa på mig och sa att jag inte fick gå på den toan om jag inte ville bli magsjuk. Hela familjen utan jag och Mikaela ligger i säng med magsjuka. Fy! Tycker sånt är så jobbigt och lilla Filly är det så synd om. Jag hoppas verkligen att jag klarar mig nu när jag ska flytta, det går ju inte att åka buss i 13 timmar med magsjuka. Och det är även tur att Micka har klarat sig eftersom hon ska tävla SM i helgen.

Sen lite senare så ringde min farmor i alla fall till mig och fråga om jag och Mikaela ville komma. Och det ville vi, tycke synd om lille farmor om hon skulle sitta själv där med en jättestor tårta och massa mat. Fast min farbror var ju där så helt själv skulle hon ju inte bli.

Och hon blev så glad när jag, Micka och Tingeling kom. Naaw!

Nu var det sista gången jag träffa farmor innan jag flyttar, känns lite jobbigt men jag får komma hem ganska ofta och hälsa på annars kommer jag sakna ihjäl mig efter alla här hemma.

Nu måste jag packa igen. Usch så tråk det är, men jag måste göra det.

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0