Alla ♥-dag.

Det är så obeskrivligt skönt att ha någon att tycka om, någon att vara kär i. Kärlek något som jag hoppas alla får uppleva, tänk att det finns dem som aldrig blir bli kär i någon. Det är tragiskt, tycker verkligen synd om dem, för att vara kär är den bästa känslan, om man inte är olyckligtkär då vill säga.

Jag är så jätte-jättekär i en kille just nu, en helt fantastisk kille och egentligen är det ett under att vi ens är ihop. Vi träffades i Alanya i somras.

Mamma frågade mig massor med gånger om jag ville åka med till Turkiet men jag svarade nej hela tiden, men i sista sekund när hon höll på att beställa så fråga hon mig igen och då sa jag ja. Jag ändra mig för Mikaelas skull för att hon ville så gärna att jag skulle följa med. Så jag åkte med mamma och mina två systrar till Alanya. Hände inte så mycket de första dagarna, bara sola och bada.  Men efter några dagar så kom det några norska killar och prata med mig och Micka när vi satt vid poolen.

Alla killar var jättetrevliga och goa, men det var en kille som var speciell. Ville inte prata med honom först eftersom jag inte fatta något av vad han sa. Så jag prata med en av hans kompis som kunde pyttelite svenska. Men vi bestämde att jag och Mikaela skulle gå med dem ut dagen efter. Och så blev det, en underbart rolig kväll/natt hade vi. Och jag märkte bara mer och mer att det verkligen var något speciellt med den speciella killen. På bara några timmar så blev jag förälskad i den killen.

Dagen efter skulle han och hans kompisar åka hem sent på kvällen. Och nästan hela dagen var vi med varandra. Vi gick runt i Alanya, satt på stranden och kolla ut över havet och bara pratade. Det var inte så lätt att förstå men det gick okej. Sen åkte han hem och det var jättejobbigt efter som jag inte viste något, viste inte om vi skulle ses igen.

Men det var så vi träffades och nu ska vi flytta ihop. Allt har kanske gått jättefort men det känns helt rätt, spännande och kul.

Jag älskar dig Tim. Och jag är så glad att det är vi.

Jag hoppas alla får känna kärlen. Ha en underbar alla hjärtans dag. Ta hand om er!

Kram Nathalie.


Kommentarer
Postat av: Tim

Kärlek! Du är den bästa!! Jag älskar dig Nathalie

2009-02-14 @ 01:21:32
URL: http://www.timwebster.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0