090216

Idag har jag inte gjort så mycket, mest gosat med Tingeling framför teven.

Dagarna går och går, börjar känna mig lite stressad av allt jag måste fixa innan jag flyttar. Det är ju redan nästa vecka jag åker. Tänk jag har bara en helg kvar här hemma, EN HELG!! Hoppas det blir en bra en.

Jag känner mig så konstig, det är en så konstig känsla jag har i mig, är glad men har ändå någon obehaglig känsla i magen.

Det är en stor grej för mig eftersom jag är så fruktansvärt hemma kär. Men nu ska jag få ett nytt hem utan min familj. Ett hem med bara mig och Tim, kommer att kännas konstigt att inte bo i ett hus med 5 andra.

Men jag tror ändå att allt kommer bli jättebra, det är var jag hoppas på!

Ha en fin kväll! Kram!


Jo, just det! Kakan va jättego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0